Poiana Brașov mi-a oferit relaxarea la care mult am râvnit

Razele timide ale soarelui se jucau printre valurile create de perdea și de draperii, trezindu-mă încet. Cât mi-ar plăcea să mă trezesc așa în fiecare zi, de parcă nu aș avea nici o grijă și bucurându-mă de fiecare moment.

Dar stai, chiar nu aveam nici o grijă: eram în concediu. De când îl așteptam… Patru zile de vis, cu persoana iubită alături, în cea mai frumoasă stațiune montană din România, la un hotel care ne-a oferit o experiență regală. Am ajuns seara la Hotel Royal Poiana Brașov și tot ce îmi doream era puțină relaxare după niște săptămâni destul de stresante. Ne-am bucurat că am făcut rezervare din timp, pentru că nu am stat cu emoții că nu vom găsi cazare. Ne-am cazat, iar primul lucru pe care l-am facut după a fost un duș fierbinte, iar apoi am mers la saună. Simțeam nevoia unui astfel de tratament, pentru că sauna mereu m-a revigorat după perioadele stresante sau foarte obositoare. Iar sauna Hotelului Royal a fost perfectă: un spațiu în care toți turiștii pot uita de griji și să își pot revigora organismul.

După saună, am mers înapoi în camera noastră, o cameră dublă matrimonială aranjată cu mult bun gust și care ne imbia la odihnă și relaxare. Pentru că era deja seară, am hotărât să mergem doar la barul hotelului, unde ne-am răsfățat cu un cocktail și apoi ne-am bucurat de somn.

Cu toate că era concediu de odihnă, aveam un plan bine stabilit, astfel încât să îmbinăm relaxarea și odihna cu activitățile care ne plac cel mai mult. Amândoi iubim muntele și nu am putea sta doar într-un loc când îl vizităm: ne place să mergem în drumeții sau să ne lăsăm purtați de telecabină până sus, pe piscurile superbe românești.

Iar Poiana Brașov este una dintre stațiunile noastre de suflet, pe care o vizităm măcar o dată pe an. Ne place indiferent de anotimp și mereu ne bucurăm de frumusețea ei. Fiind prima zi de vizitat, am hotărât să urcăm la Postăvaru (cu ajutorul telegondolei) și să admirăm peisajele superbe care ne încarcă de fiecare dată de energie. Am petrecut pe munte mai bine de două ore, bucurându-ne de vremea frumoasă și fără ceață.

Apoi, am servit prânzul la un local din Poiana Brașov și ne-am întors la Hotel Royal, pentru ca voiam neapărat să jucăm biliard. Este una dintre activitățile noastre preferate și ne-am bucurat când am văzut că în cadrul hotelului se poate practica. Următoarele ore ni le-am petrecut afară, în curtea hotelului, dar și în împrejurimile lui (respirând aer curat) pentru că este amplasat într-un cadru de poveste.

A doua zi am început-o mai odihniți decât ne-am fi așteptat și am servit o cafea delicioasă pe terasa hotelului. Am hotărât să vizităm și Lacul Miorița, pentru că se află la doar un kilometru de Hotel Royal Poiana Brașov și chiar vă recomand să faceți acest traseu. Ne-am întors la hotel pentru a juca darts electronic și ne-am distrat foarte bine. După, am luat masa la un alt local din Poiană și ne-am întors la hotel pentru a ne bucura din nou de aerul curat de pe terasă și de relaxarea oferită de camera noastră primitoare.

A treia zi a fost cea în care am urcat din nou pe munte, iar de data aceasta am ales telecabina care ducea la Capra Neagră. Iar apoi, am mers direct la Centrul de Echitație din Poiana Brașov, pentru că era o dorință mai veche de-a noastră. Echitația este o activitate relaxantă, dar care oferă în același timp și doza de adrenalină de care avem nevoie. Chiar m-am bucurat că am putut să profit de această experiență aici. Întorși la hotel, ne-am jucat biliard și apoi am stat pe terasă, citind.

Am profitat de ultima zi de concediu pentru a ne odihni mai mult și pentru a străbate stațiunea la pas. Chiar dacă nu au fost prea multe activități, pentru noi, a fost vacanța ideală, având în vedere că scopul nostru a fost în principal relaxarea. Și o să ne întoarcem cu drag la Hotel Royal Poiana Brașov, pentru că serviciile au fost ireproșabile.

Articol participant la SuperBlog 2017

Sursa foto: hotel-royal.ro

Please follow and like us:

Andreea BeautyInfusion

15 Comments

1. Si mie imi place in Poiana Brasov si ma intorc mereu cu drag. Nu am fost la hotel Royal pana acum dar l-am pus pe lista, pare un loc foarte placut.

2. Nu ai de unde să știi… acest comentariu îl las de la birou și tare aș fugi, doar cu hainele de pe mine, să mă relaxez… 1-2zile la munte 🙁